Ozonun etkilerini kısaca özetlemek gerekirse:

• Ozonun anti aging yani yaşlanmayı önleyici etkisi vardır.
  • Ozon hücrelerin oksijenasyonunu artırır. Oksijen dokularda ne kadar fazlaysa kanser gelişimi o kadar az olmaktadır.
  • Ozon bağışıklık sisteminizi düzenler, yani zayıf bir bağışıklık sisteminiz varsa güçlendirir, bağışıklık sisteminin fazla ve yanlış çalıştığı bazı hastalıklarda da bu sistemi düzenleyici olarak etki eder.
  • Ozon hücrelerin enerji üretimini artırır.
  • Ozon antioksidan kapasitenizi artırır. Yani vücuda zararlı olan ve bir çok hastalığın temeli olan oksidasyonla savaşmanıza yardımcı olur.
  • Ozon vücudun asit seviyesini azaltır. Asit ortamda tümör hücreleri çok daha kolay büyümekte ve çoğalmaktadır.
  • Ozon temas halinde bakteri virüs ve diğer zararlı organizmaları öldürür.
  • Ozon temas halinde kanser hücrelerini öldürür.

Ozon Terapinin kullanıldığı hastalıklar:

• Fibromiyalji
  • Kronik yorgunluk sendromu
  • Diiyabet
  • Romatizmal hastalıklar
  • Anti aging
  • Kronik enfeksiyonlar
  • Kemoterapi ve radyoterapi sonrası
  • Kronik yaralar
  • Migren
  • Psöriazis (sedef hastalığı)
  • Egzema
  • Kronik mantar enfeksiyonları
  • Koruyucu olarak bağışıklık sistemini güçlendirmede

OZON TERAPİ BODRUM

Ozon terapi sistemik veya lokal olarak birçok şekillde uygulanabilen bir tedaviyöntemidir.

Halk arasında en çok bilinen yöntem major otohemoterapi de denilen kan ozonlamasısistemidir. Bu sistemde kişiden belli miktarda kan alınarak içine çeşitli dozlarda ozongazı filtre yardımı ile verilir. Sonrasında ozonlanmış kan kişiye tekrar damar yolu ileverilir. Bu şekilde uygulanan ozon tedavisinde temel amaç vücudun antioksidankapasitesini artrımaktır. Böylece bağışıklık sistemi güçlenir ve enfeksiyonlara dirençartar. Ayrıca ozon gazının antiinflamatuar etkinliği de vardır. Özellikle iltihaplıromatizmal hastalıklar ve çeşitli cilt hastalıklarında ozon terapi bu amaçla da kullanılır.

Minör ozon terapi ise ozonlanmış kanın kas içine yani intramusküler uygulanmasıdır.Major ozon terapiye ek olarak tedavinin etkinliğini artrımak için ve özellikle de allerjidurumlarında kullanılan bir yöntemdir.

Rektal ozon terapide ise ozon gazı bir sonda yardımı ile bağırsaklara uygulanır.Rektumdaki damarlardan emilerek sistemik dolaşıma geçer. Dolayısıyla rektal ozonterapi de bir sistemik yani tüm vücuda faydası olan bir ozon tedavisi şeklidir. Ayrıcabağırsak flora problemlerinde uygulanır.

Eklem hastalıklarında eklem içi ozon terapinin antiinflamatuar etkinliğindenfaydalanılır. Lokal olarak enjeksiyon şeklinde uygulanır.

Kas spazmları ve tetik noktalarda da lokal ozon enjeksiyonu oldukça yüz güldürücüsonuçlar vermektedir.

Diyabetik ayak ve iyileşmeyen yaralarda torba ozon tedavisi yara iyileşmesinihızlandırır ve yara yeri enfeksiyonlarının oluşmasını ve ilerlemesini önler.

Kronikleşmiş vajinitlerde ve vajinal kandidiyazis dediğimiz mantar enfeksiyonundavajinaya uygulanan ozon tedaviye yardımcı olmaktadır.

Ozon terapi mutlaka eğitimin almış, sertfikası olan ve kliniği ozon terapi için sertifikalandırılmış tıp hekimleri tarafından uygulanmalıdır.

ozon terapi bodrum, bodrumda ozon terapi, bodrum ozon tedavisi, ozon tedavisi bodrumda,ozon doktoru bodrum, bodrum ozon doktoru

Ozon Terapi

Ozon terapi hem lokal hem de sistemik yani kana ozon vererek uygulanır. Sistemik ozon tedavisinde hastaya küçük bir iğne ile damar yolu açılır ve özel bir sistemi olan serum şişeleri ile hastadan100 ml kadar kan alınır. Sonrasında alınan kana ozon gazı verilerek aynı damar yolundan ozonlanmış kan tekrar hastaya verilir. Oldukça konforlu bir tedavi şeklidir. Ozon tedavisi ile kanın antioksidan kapasitesi (kanın zararlı maddelerle savaşma kapasitesi) artırılır, kanın oksijenlenmesi sağlanır. Bağışıklık sistemini güçlendirmede, metabolizmanın düzenlenmesi ve hızlandırılmasında oldukça etkili bir yöntemdir. Baklaya karşı hassasiyeti olan kişilerde (G6PD eksikliği) uygulanmaz. Bunun dışında uygulamaya engel bir durum yoktur. Zayıflamaya yardımcı yöntem olarak, kronik hastalıklarda metabolizma ve bağışıklık sistemine destek tedavisi olarak başarılı bir şekilde tüm dünyada yıllardır uygulanmaktadır.

Ülkemizde ozon terapiyi sadece sertifikasyonu bulunan hekimler yine bakanlıkça onaylı cihazlarla ve bakanlıkça onaylı ünitelerde yapabilir. Ozon terapisinde dozlama çok önemlidir. Buna hekim hastanın durumuna ve antioksidan kapasitesine göre karar vermektedir. Lokal ozon tedavisi ise tüm vücutta kullanılabilir. Eklem ağrılarında, varislerde, selülit tedavisinde, lokal zayıflama yöntemi olarak kullanılabilmektedir. Ayrıca direk kulaktan gaz vererek veya rektal yolla, vajinal yolla da ozon terapi yapılabilmektedir. Hangi yolla ne kadar ve ne dozda ozon verileceğine doktorunuz karar verecektir. Ozon terapi ayrıca çok iyi bir detoksifikasyon yöntemidir. Kilo verme sırasında bu amaçla da sıklıkla kullanımaktadır. Hasta olmayan kişilerde de bağışıklığı güçlendirmek, hastalıkların önüne geçmek ve hayat kalitesini artırmak için kullanılan bir yöntemdir. Kliniğimizde hem sistemik hem de lokal ozon tedavisi doktorumuz kontrolünde yapılmaktadır.

bodrum ozon terapi,ozon tedavisi bodrum,bodrumda ozon doktoru,bodrumda ozon terapi,ortakent ozon tedavisi,bodrum ortakent ozon terapi, en iyi ozon terapi,kan ozonlama, ozon tedavisi fiyatları,bodrum ozon