Nöral Terapi

Nöral terapi sulandırılmış lokal anestezikle vücudun belli noktalarına enjeksiyon yapılarak uygulanan bir yöntemdir. Bu yöntem ile otonom sinir sistemi regülasyonu yani düzenlenmesi sağlanmaktadır. Otonom sinir sistemindeki bozukluklarda kas iskelet sistemi hastalıkları, kronik ağrılar, hormonal ve metabolizmal hastalıklar, migren gibi hastalıklar oluşmaktadır. Nöral terapi fizik tedavi ve akupunkturla birlikte de uygulanabilir. Bu yöntem ile bağ dokusundaki sinir yapıları uyarılarak vücudun kendi kendini tamir etmesinin yolu açılır. Bozucu alan dediğimiz bazı noktalara özel tekniklerle enjeksiyon yapılır. Bozucu alanlar doktorunuzun muayenesine göre belirlenmektedir. Vücudun her yerinde olabilir. Dişler, yüz ve boyunda bazı bölgeler, ameliyat ve yanık izleri, aşı izleri gibi vücudun bir çok bölgesi bozucu alan olabilir. Nöral terapi ayrıca bir çeşit detoks yöntemidir. Bağ dokudan toksinleri uzaklaştırır. Bu sebeple nöral terapi ile birlikte bazı durumlarda özel bir diyet programı ve bazı besin destekleri önerilebilir. Tedavinin her seansında farklı bölgelere enjeksiyonlar yapılabilir. Dişlerdeki bozukluklar da nöral terapide önemlidir. Bu nedenle doktorunuz sizden diş grafisi isteyebilir ve sonuca göre diş köklerine de enjeksiyonlar yapılabilir. Lokal anestezik allerjisi dışında yapılmasına engel bir durum yoktur. Bodrum’ da nöral terapi için sizleri de kliniğimize bekliyoruz.

Nöral terapinin kullanıldığı hastalıklar:

• Fibromiyalji
  • Kronik yorgunluk sendromu
  • Bel, boyun ağrıları, fıtıkları
  • Eklem kireçlenmesi
  • Kas zorlanmaları, yırtıkları
  • Spor yaralanmalar
  • Romatizmal hastalıklar (romatoid artrit, ankilozan spondilit)
  • Migren
  • Detoks
  • Hormonal problemler
  • Bağırsak problemleri (kabızlık, crohn hastalığı, ülseratif kolit)