Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon

Bodrum Fizik Tedavi. Fizik tedavi ve rehabilitasyon kas iskelet sistemi ağrılarından astıma kadar çok geniş bir hastalık yelpazesinde kullanılmaktadır. Kliniğimizde uzman doktorumuz eşliğinde fizik tedavi ve rehabilitasyon uygulamaları yapılmaktadır.

Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon'un ilgi alanları olan, çeşitli hastalıklar veya yaralanmalar nedeniyle, vücudun çeşitli kısımlarının fonksiyonlarının yitirildiği durumlarda, hastalarımızın yaşam kalitesini geliştirmek amaçlanmaktadır.

Temel olarak hastalarımızın  hareket potansiyellerinin arttırılması, ağrılarının azaltılması ve giderilmesi, maksimum hareket kabiliyetinin kazandırılması için modern rehabilitasyon teknikleri uygulamaktayız.

Ortopedik rehabilitasyon kapsamında, spor yaralanmaları rehabilitasyonu, kırık sonrası rehabilitasyon, menüsküs ameliyatı sonrası rehabilitasyon, protez ameliyatı sonrası rehabilitasyonu gibi alanlarda hizmet sunmaktayız.

Kas hastalıkları rehabilitasyonu  kapsamında, eklem problemlerinin önlenmesi yada eklem kısıtlılığının açılması, bel ve boyun ağrılarının tedavisi, romatizmal hastalıkların rehabilitasyonu gibi alanlarda fizik tedavi uygulamaktayız.

Nörolojik rehabilitasyon : Kas, tendon ve sinir yaralanmaları sonrası fizik tedavi ve rehabilitasyon, tam veya kısmi felçli, omurilik yaralanmaları rehabilitasyonu hizmetleri vermekteyiz.

Osteoporoz ve dejeneratif eklem hastalıklarının rehabilitasyonu, omurga eğriliği (Skolyoz) tedavisi, solunum rehabilitasyonu, el yaralanmaları için Mikrocerrahi ameliyatları sonrası rehabilitasyon,  eklem içi enfeksiyon, Nöralterapi, ile ağrı tedavisi ,gibi geniş bir yelpazede fizik tedavi ve rehabilitasyon hizmetleri sunmaktayız.

Fizik tedavi uygulamaları çeşitli cihaz uygulamaları ve egzersiz tedavisini içerir. Cihazlarla hasarlı dokudaki ödemin azaltılması, kas spazmlarının çözülmesi, zayıf kasları elektroterapi ile güçlendirmek amaçlanmaktadır.

Egzersiz tedavisi de her hastalıkta değişmektedir. Hastanın durumuna göre esnetilmesi veya güçlendirilmesi gereken kaslara karar verilip egzersiz tedavisi buna göre düzenlenmektedir. Ayrıca fizik tedavi ve egzersizle birlikte kas ve eklemlere özel kinezyobantlama yöntemleri de uygulanır. Fizik tedavi ile birlikte diğer yöntemler de beraber uygulanabilir.

Bodrum’ da uzman doktor ile fizik tedavi için sizleri de kliniğimize bekliyoruz.

bodrum fizik tedavi, bodrum da fizik tedavi, bodrum fizik doktoru, bodrumda fizik tedavi doktoru, en iyi fizik tedavi bodrum, fizik tedavi klinikleri bodrum, özel fizik tedavi bodrum, bodrumda fizik tedavi en iyi doktor, ortakent fizik tedavi, turgutreis fizik tedavi,bitez fizik tedavi,yalıkavak fizik tedavi gümüşlük fizik tedavi muğla bodrum fizik tedavi, güvercinlik fizik tedavi